بازگشت
جستجو
بازگشت به لیست اخبار

مصاحبه با جناب آقای مهندس صفوی، مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک عرش گستر درنمایشگاه ایپاس 96

پنجشنبه, 4 آبان 1396

مصاحبه با جناب آقای مهندس صفوی، مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک عرش گستر درنمایشگاه ایپاس 96

safavi-ipas

- لطفا نظرتون را درباره برگزاری نمایشگاه ایپاس و نقاط قوت و ضعف آن بفرمائید .

نمایشگاه بین المللی ایپاس یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های حوزه حفاظت و امنیت می باشد که تحت عنوان نمایشگاه پلیس شروع به فعالبت نمود و به مرور شرکت های خصوصی زیادی وارد آن شدند و تا به حال نیز تعداد شرکت های خصوصی که در این حوزه فعالیت دارند از شرکت های دولتی و نظامی بیشتر شده است .

با توجه به اینکه برگزاری نمایشگاه کار آسانی نیست، قدمت و حضور هر ساله در صنف سیستم های حفاظت الکترونیک بسیار عالی است.

البته جای تعجب است که بعد از شانزده دوره برگزاری، هنوز مشکلات خیلی ساده و پیش پا افتاده ای برای شرکت کنندگان وجود دارد مانند جای پارک، محل تردد مراجعین، تهویه هوا، روش های غرفه بندی و اختصاص فضاها، فرآیند استاندارد برای ثبت نام و مسائل دیگری که اگر به آن ها توجه شود کیفیت نمایشگاه بالاتر خواهد رفت.

هم چنین در خصوص پوشش و حجاب، معتقدیم با توجه به اینکه عنوان این نمایشگاه، پلیس می باشد باید پوشش مناسبی به کار برده شود، اما گاها نحوه تعهد گرفتن ها و نحوه اجبارها و ادبیات، میتواند به طرز بهتری انجام شود تا از برخی دلخوری ها جلوگیری کند.

البته با توجه به جلساتی که با دست اندرکاران این امور داشتیم، اشکالات مطرح شده و امیدواریم این اشکالات برطرف گردد .

- با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی و اینترنت، شما چه سیاستی برای تبلیغات در رسانه های اجتماعی دارید و به نظر شما فضای مجازی چقدر می تواند موثر باشد .

مجموعه عرش گستر به جرات از 10 سال پیش و از زمانیکه بستر اینترنت و رسانه های اجتماعی به این قدرت فراهم نبود و رسانه های اجتماعی نیز به این شکل نبودند، شروع به این کار نموده است.

مجموعه عرش گستر، قدرت نفوذ رسانه های اجتماعی و اینترنت را بسیار قوی ارزیابی کردیم و تقریباً جزء اولین مجموعه هایی بودیم که دیدگاهمان نسبت به وب سایت، صرفاً بحث اطلاع رسانی نبود بلکه بحث نفوذ در بازار بوده است. به اعتقاد بنده نفوذ اینترنت در کشور و کاربری اینترنت از طریق موبایل باعث شده که اینترنت و رسانه های اجتماعی به یکی از قوی ترین رسانه های ارتباطی تبدیل شده و به جرات می توانم بگویم هزینه هایی که در یک نمایشگاه انجام می شود ده ها برابر هزینه هایی است که می توان در شبکه های اجتماعی انجام داد و فیدبکی که از شبکه های اجتماعی می توان گرفت، چندین برابر بازدهی شرکت در یک نمایشگاه است و این به بنده و همکاران ثابت شده و همه به آن اعتقاد دارند که امروزه رسانه های اجتماعی برای کسی که می خواهد بازاریابی انجام دهد قابل صرفنظر کردن نیستند و اعتقاد داریم که تاثیر بسیار زیادی دارند .

نظرات
نظر بدهید بستن فرم ثبت نظر
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner