بازگشت
جستجو

پاناسونیک

Panasonic

از زمان تاسیس شرکت Panasonic در سال 1918، همه ی فعالیت های این شرکت بر پایه فلسفه اصلی مدیریت این شرکت انجام گرفته است. این فلسفه، این شرکت را متعهد کرده تا در عملکرد های کسب و کارش برای پیشرفت زندگی انسان ها در اقسا نقاط جهان تلاش کند. با همواره قراردادن "مردم" در مرکز فعالیتها و در ادامه تمرکز بر "زندگی مردم"، آن ها تلاش می کنند تا زندگی بهتری برای مشتریانشان تامین کنند. این تعهد غیر قابل تغییر این شرکت است که سالهاست در دستور کارشان قرار دارد.

"زندگی بهتر، برابر است با، دنیای بهتر"

این جمله شعار شرکت پاناسونیک است که متعهد شده تا زندگی و دنیای بهتری را با توجه به تکامل مداوم جوامع، خلق کند.

شعار پاناسونیک

فلسفه تجاری

"با توجه به آگاهی بر مسئولیت های خود به عنوان یک صنعت گر، خود را در راه پیشبرد و پیشرفت جامعه و رفاه مردمی که در زمینه های تجاری حضور ما، فعال هستند، وقف میکنیم و سعی در پیشرفت کیفیت زندگیدر سراسر جهان تلاش میکنیم."

این هدف اصلی مدیریت شرکت پاناسونیک است که در سال 1929، توسط بنیانگذار این شرکت، Konosuke Matsushita تدوین شده است.

پیشبرد و توسعه، فقط در تلفیق تلاش و همکاری در بین تک تک کارمندان شرکت تعریف می شود و به منظور اتحاد در فکر، آنها قسم یاد کرده اند که به وظایف کاری خود، با فداکاری، سخت کوشی و تمامیت عمل کنند.

ساختمان پاناسونیک

فلسفه منابع انسانی

برای توسعه و گسترش تجارت Panasonic و همچنین برای ارائه محصولات و خدماتی که به زندگی مردم سراسر جهان، کمک کنند، ضروری است که این شرکت، تلاش های خود را برای توسعه استعدادهای انسانی ای که بتوانند فعالانه در امور مشارکت کنند، افزایش دهد. نکته ضروری دیگر بری این شرکت، خلق فرهنگ سازمانی ای است که طی آن، کارمندان، بدون در نظر گرفتن جنسیت، سن و ملیت خود، بتوانند استعدادهای خود را نمایان کنند. از این رو شرکت Panasonic، به عنوان بخش مهمی از استراتژی کسب و کار خود، به ترویج تنوع همت می گمارد و در این راستا طیف وسیعی از فرصت ها را برای هر کسی که دارای استعداد و جاه طلبی است، در راستای خلق محیطی کاری و دوستانه، تامین می کند.

 در زیر تعداد کارمندان این شرکت طی سال های گذشته را خواهیم دید:

تعداد کارکنان

 

همچنین تقسیم بندی این کارمندان، بر اساس ملیت شان، به شرح زیر است:

کارکنان به تفکیک ملیت

 

مشارکت های جهانی

مشارکت جهانی Panasonic، بر اساس پشتیبانی از تعدادی از رویدادهای جهانی و فعالیت هایی که در راستای فلسفه آنها، یعنی کمک به جامعه، توسط فناوری های روز است، بنا شده است.

Panasonic با قدرت ازرویداد المپیک حمایت می کند و این همکاری رسمی، از زمان اولین برنامه TOP(همکار المپیک)، در المپیک زمستانی 1988 Calgary، شکل گرفته است. علاوه بر این، در کمک و همکاری با بازی های پارالمپیک، این شرکت بزرگترین قرارداد توافق رسمی جهانی را در بین شرکت های ژاپنی، امضا کرده است.

 ریو برزیل

 

پاوان کالا، به عنوان نماینده رسمی این شرکت، عرضه کننده ی طیف وسیعی از محصولات این شرکت می باشد. برای بازدید از سایت این شرکت، و آشنایی بیشتر با محصولات شرکت Panasonic بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

پاوان کالا

دوربین مدار بسته پاناسونیک WV-SC588

دوربین مدار بسته گردان 2.4 مگاپیکسل با زوم 30 برابر اپتیکال

دوربین مدار بسته پاناسونیک WV-SF438

دوربین مدار بسته دام 3.1 مگاپیکسل با لنز فیکس

دوربین مدار بسته پاناسونیک WV-SF539

دوربین مدار بسته دام 3.1 مگاپیکسل با لنز فیکس

دوربین مدار بسته پاناسونیک WV-SFN480

دوربین مدار بسته دام 12.4MP مگاپیکسل با لنز فیکس

دوربین مدار بسته پاناسونیک WV-SFV311

دوربین مدار بسته دام 1.3 مگاپیکسل با لنز فیکس

دوربین مدار بسته پاناسونیک WV-SP105

دوربین مدار بسته پاناسونیک باکس 1.3 مگاپیکسل

دوربین مدار بسته پاناسونیک WV-SP508

دوربین مدار بسته پاناسونیک باکس 3 مگاپیکسل

دوربین مدار بسته پاناسونیک WV-SPN531

دوربین مدار بسته پاناسونیک باکس 2.4 مگاپیکسل

دوربین مدار بسته پاناسونیک WV-SPN631

دوربین مدار بسته پاناسونیک باکس 2.4 مگاپیکسل

دوربین مدار بسته پاناسونیک WV-SPW316

دوربین مدار بسته پاناسونیک بولت 1.3 مگاپیکسل با لنز ثابت

دوربین مدار بسته پاناسونیک WV-SPW316L

دوربین مدار بسته پاناسونیک بولت 1.3 مگاپیکسل با لنز ثابت

دوربین مدار بسته پاناسونیک WV-SPW631L

دوربین مدار بسته پاناسونیک بولت 2.4 مگاپیکسل با لنز ثابت
banner
banner
banner